Celistvou péčí o firemní profily pomáháme zákazníkům vytěžit maximum ze služby Google Moje firma. Službu poskytujeme jednorázově jako založení nebo profesionalizaci profilu, případně dlouhodobě, formou pravidelného udržovacího servisu.
S novým školním rokem 2019/2020 byl na portále Proškoly.cz spuštěn unikátní projekt Fake News, jehož cílem je přiblížit žákům svět médií, faktů a dezinformací a zábavnou formou jim pomoci zorientovat se v něm. Toto aktuální téma je doplněno originálním grafickým zpracováním, novými typy testů a jejich okamžitým vyhodnocováním. Kromě on-line testů je součástí projektu i sada 70 tisknutelných pracovních listů. Celou oblastí provází uživatele podrobný průvodce a metodika.
Magazín Živé ženy je dvouměsíčník, který je primárně zaměřen na ženy ve věkové skupině 30 až 60 let. Obsahuje otevřené rozhovory se ženami, které mají zajímavé životní příběhy nebo jsou něcím vyjímečné. Jsou to příběhy, které nadchnou, dojmou i inspirují. Ženy zachycené v těchto příbězích nejsou „celebrity“ ve smyslu slova jak jej známe, ale jsou „celebritami“ tím, co je reálně dělá v životě výjimečné...
Publikace "GDPR - Snadno a přehledně" na svých 376 stranách vysvětluje problematiku zavedení procesů pro splnění nařízení EU o ochraně osobních údajů. Kniha chce být přehledným manuálem věnujícím se jednotlivým tématům ve zvláštních kapitolách a stavícím na prakticých příkladech. Ve spolupráci s nakladatelstvím Mladé fronty bylo vydáno 4.000 výtisků a část se dostala do volného prodeje.
Původní koncept, ve kterém na pódiu s moderátorkou vystupovaly vždy tři ženy se silným životním příběhem, postupně přerostl v talkshow, která kromě silných a netradičních příběhů, přináší divákům i mnoho humoru, zábavy a momentů překvapení. Na atraktivitě celé show přidává také účast známých osobností z různých oborů, kterým ale moderátorka pokládá netradiční otázky a představuje je publiku z jiných úhlů pohledu, než jak je prezentují běžná média. Celá show je doplněná velkoplošnou projekcí, vystoupeními jednotlivých hostů a obohacujícím doprovodným programem, což dělá z celé show velmi silný audiovizuální zážitek.
S řešením aktuálního tématu týkajícího se většiny podnikajících subjektů přišel produktový a informační portál ŽivéGDPR.cz. Ten obsahuje kompletní balík dokumentů pomáhajících firmám projít procesem zavedení GDPR. V informační části je pak zpravodajství ze světa GDPR posbírané z odborných webů celého českého internetu.
Historicky nejzásadnější a zároveň nejlépe přijatá proměna portálu Živéfirmy.cz se po několikaměsíčním úsilí uskutečnila v polovině října. Portál se změnil k nepoznání. Modernizovaný design, nové rozvržení ovládacích prvků a zpřehlednění uživatelského prostředí včetně rozšířených funkcí pro registrované. To vše dohromady zvýšilo uživatelský komfort a portál posunulo zase o příčku výš.
Databanka českých firem je poprvé v historii firmy distribuována na tabletu. Osmipalcové obrandované tablety BusinessTab A8 a větší desetipalcové hybridy A10 se v České republice staly nejprodávanějším nosičem operačního systému MS Windows 10 a balíku kancelářských aplikací MS Office. Rekord oficiálně vyhlásil Microsoft ČR, se kterým byla úzká spolupráce dohodnuta předem. Celkem se prodalo 6.000 ks typu A8 a 3.000 ks typu A10.
Každý den po dobu více než jednoho roku měl každý uživatel šanci vyhrát výkonný tablet značek DELL, Acer a Lenovo. Stačilo správně zodpovědět hlavní soutěžní otázku vyhlašovanou každý den na portále Živéfirmy.cz a mít štěstí při automatizovaném slosování. Na podporu projektu vznikl informační web Živésoutěže.cz obsahující soutěžní pravidla, popis cen, tabulku výherců a další nezbytnostni. Celkem bylo výhercům předáno 459 tabletů.
Blok kancelářských a obytných budov citlivě vyplnil neutěšený prostor táhnoucí se od kanálu Lužické Nisy do Hrazené ulice. Na projektu se podílel i světoznámý výtvarník, designér a architekt Prof. Dr. Ing. arch. Bořek Šípek, z jehož rukou vzešly unikátní skleněné dekorace včetně křišťálového stromu tyčícího se na nádvoří.
Čerstvé akce a slevy firem a živnostníků z nejbližšího okolí nyní uživatelé najdou na portále Živéakce.cz. Jeho splněným záměrem byla odlišnost od běžných slevových webů. A to hned v několika směrech: nepracuje na provizním systému, nenutí firmy k nesmyslným cenám a uživatele neváže registracemi ani platbami. Společně s webem jsou jednotlivé nabídky k vidění i na Facebooku, kde se od začátku stránka těší velkému zájmu uživatelů.
Produktová rodina "živé" se rozrůstá o katalog Živéauto.cz specializovaný na firmy působící v oblasti auto-moto. Vyhledávání i celá struktura webu jsou přizpůsobeny potřebám uživatelů a firem hledajícím v tomto specifickém segmentu.
Nový portál přehledně informuje o samosprávě českých krajů, měst a obcí a v nich zastoupených firmách. Katalog je pro uživatele uzpůsoben rychlému přehledu o podnikání ve vybrané lokalitě. Vedle portálu na své oficiální stránky české samosprávy postupně nasazují vyhledávací boxy s databázemi místních firem.
Dosavadní standardně dlouhé telefonní číslo infolinky 486 111 111 se mění na zkrácené dobře zapamatovatelné 12 612 a linka se prezentujte novým logem.
Dalším významným mezníkem roku 2008 je spuštění portálu Proškoly.cz, který se od svého počátku zaměřil na poskytování digitálních výukových a testovacích materiálů pro zpestření výuky na školách. Vstupní kapitolou portálu bylo poskytování testů volby povolání pro žáky základních škol.
Více než 235 tisíc firem z celé republiky je prezentováno na zbrusu novém portále. Zrodil se tak vlajkový produkt s celostátním zásahem, který později své jméno propůjčí celé produktové rodině "živé". Typickým prvkem logotypu je zvýrazněné slovo "živé" v červeném poli.
Vývoj zavedeného CRM Databox Professional dostává více prostoru a vlastní řídicí strukturu. Nadále se softwaru budou věnovat lidé z dceřinné společnosti SYSTEGRA, s.r.o.. Ředitelem a jednatelem je Dan Machart.
Projekt realizovaný ve spolupráci s tehdejším předsedou Mensy ČR Václavem Fořtíkem je nejobsáhlejší on-line studnicí testů zaměřujících se na měření lidské inteligence. Kromě dvou obecných IQ testů je uživatelům zdarma k dispozici dalších 15 testů pro zjištění dalších druhů inteligence - např. inteligence matematické, verbální, jazykové nebo kreativní. Bonusová část obsahuje i speciální dětský IQ test.
V rámci spolupráce s českolipskou firmou Ježek Software vzniká účetní software Duel na jehož vývoji se DATABOX podílí do součanosti.
Program DATABOX CONTACT byl vytvořen k evidenci zákazníků a profesionální správě souvisejících obchodních aktivit a procesů. Obsahuje systém inteligentního třídění kontaktů, plánování času a mnoho dalších funkcí pro podporu obchodu a pro řízení vztahů se zákazníky. Je to první komplexní CRM systém navržený a naprogramovaný v rámci vývojových aktivit firmy.
Firmě se daří, proto dochází k transformaci právní formy a vzniká DATABOX s.r.o..
V tomto roce se dostává pracně budovaná databáze firem na internet. Portál www.6363.cz má sice minimalistický design ale obsahuje 14 tisíc firem. Doména je zvolena podle dobře zapamatovatelného telefonního čísla, které v tomto období měla infolinka.
Zcela nový produkt se narodil v podobě softwaru Databanka českých firem, který byl v této době distribuován na disketách a později i na CD. Databanka začínala s cca 60 tisíci firmami.
Na nově registrované doméně www.databox.cz vzniká 30. srpna první internetová prezentace firmy. Zatím se jedná jen o přehled poskytovaných služeb. Doména Seznam.cz je registrována o 38 dní později.
Spuštěna informační linka o firmách a službách na telefonním čísle 255 85. Pevná linka vede k Danovi do bytu. Údaje o firmách se nejprve loví v papírové kartotéce, později vzniká interní vyhledávač běžící v DOSu.
Dan Peterka začíná podnikat pod značkou DATABOX a orientuje se na budování a poskytování databáze firem z Liberecka.