28.3.2013
To, že českým firmám záleží na rozvoji kinematografie dokázala společnost DATABOX s.r.o., která formou hlavního partnerství podpořila nový celovečerní film Bez doteku, debut teprve osmnáctiletého režiséra Matěje Chalupáčka. Publicitu potenciálních diváků si tak film aktivně získával skrze portál Živéfirmy.cz, na kterém od počátku března probíhala rozsáhlá marketingová kampaň.
„Jsme ryze česká firma, tým českých lidí, kteří stejně jako kdokoliv jiný nežijí jen prací, ale ve svém volném času se chtějí také zabavit, jít za kulturou, mít kvalitní zážitky. Jedna z oblíbených oblastí kultury je filmová tvorba a tak jsme si řekli, že podpora nadějného mladého režiséra, který si šel za svým snem nemusí mít jen dočasné pozitivní dopady, ale může být i něco jako podnět pro další firmy do budoucna. Chceme, aby české filmy vznikaly a aby o nich bylo slyšet, určitě si to zaslouží.“, shrnul spojení Jan Vundr, Produktový a marketingový manažer portálu Živéfirmy.cz.
Bez doteku vypráví příběh dospívající dívky Jolany, která je předmětem sexuální touhy svého nevlastního otce. Problémy v rodině nedokáže řešit, ztrácí schopnost komunikace i se svými kamarády a stále více se propadá do uzavřeného světa svých představ. Film disponuje výtvarně dokonalou kameru (Alexander Šurkala) a uvěřitelnými hereckými výkony (Tereza Vítů, Marian Roden, Petra Lustigová, Kryštof Hádek, Adrian Jastraban a Ondřej Malý).
Film byl v českých kinech uveden dne 28. března 2013.